كانكس‌ كارگاهی سازه پوشش ماموت

کانکس کارگاهی یکی از ساده‌ترین کیوسک‌های پیش ساخته می‌باشد و کاربرد آن در فضاهای ساخت و توسعه، راه سازی و کارگاه‌های ساختمانی است و عموما به منظور اسکان موقت و یا دائم نیروهای کاری از ان استفاده می‌شود.

کانکس کارگاهی دنیای ماموت

دو دلیل اصلی استفاده از کانکس در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی عبارتند از :

اسکان دائم نیروهای کاری به دلیل دور بودن پروژه از محل زندگی، مانند : پروژه‌های راهسازی، سدسازی و … که خارج از شهر قرار دارند.
در هنگام ساخت و ساز ساختمان و اپارتمان‌ها که تا پیشرفت پروژه محلی به عنوان دفتر مهندسین و اتاق ناظر پروژه و همچنین اتاق‌هایی برای اسکان و استراحت پرسنل مورد نیاز است.
در هر کارگاه ساختمانی معمولا چند دستگاه کانکس کارگاهی با کاربری‌های مختلف وجود دارد که برخی از انها برای اتاق استراحت کارگران، دفاتر مهندسین و برخی نیز برای ارائه خدمات مانند ابدارخانه و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معمولا قبل از شروع به انجام فعالیت در کارگاه ساختمانی و یا تخریب‌، کانکس ‌های کارگاهی که از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه هستند، تهیه می‌شوند و ممکن است متناسب با پیشرفت پروژه و اضافه شدن اکیپ‌های کاری، تعداد بیشتری از این نوع کانکس ها خریداری و در محل پروژه استقرار یابد. عموما بعد از به پایان رسیدن پروژه، کانکس ‌های موجود را به عنوان کانکس کارکرده به همکاران و یا دیگر پیمانکاران می فروشند و یا در محلی نگهداری کرده تا در پروژه‌های بعدی از ان‌ها مجددا استفاده کنند. استفاده از کانکس کارگاهی سازه پوشش ماموت در زمان تجهیز و یا برچیدن کارگاه های عمرانی دارای مزایای متعددی می‌باشد که باعث شده است کانکس‌های ما به عنوان عضوی ثابت در عملیات‌های ساختمانی محسوب گردند.