ساندویچ پنل

نحوه نصب ساندويچ پانل سردخانه ای

نحوه نصب ساندويچ پانل سردخانه ای

امروزه برای ساخت بسياری از سازه‌ها از مصالح جديد و مقرون به صرفه‌تری استفاده می‌شود كه هر يک دارای ويژگی‌ها و اصول نصب و نگهداری منحصر به فرد خود هستند. يكی از اين مصالح ساندويچ پانل است كه در انواع مختلف در صنعت ساخت و ساز به كار برده می‌شوند. يكی از انواع ساندويچ پانل ها، ساندويچ پانل سردخانه ای است كه برای ساخت سردخانه و يا اتاق‌های يخچالی حمل انواع مواد غذايی كه كنترل دما در آن‌ها اهميت دارد، استفاده می‌شود.

جهت آشنايی بيشتر با ساندويچ پانل وارد لينك رو به رو شويد: ساندویچ پانل

ساندويچ پانل سردخانه ای یک عایق ايده‌آل براي جلوگيری از تغییرات دمایی در داخل سردخانه می‌باشد كه سرما در سازه به خوبی حفظ خواهد شد و بهترین عملکرد ممکن را خواهد داشت. ضخامت ساندويچ پانل سردخانه ای نسبت به سایر کالاهای مشابه کمتر است اما كاربرد بيشتری دارد و همچنين فضای اشغال شده با استفاده از ساندويچ پانل سردخانه ای بسیار کمتر خواهد بود.

نصب ساندويچ پانل سردخانه ای

عمليات نصب ساندويچ پانل‌های سردخانه ای، بسيار خاص است و ميبايست با دقت عمل بسيار زيادی انجام شود. كارشناسان نصب ميبايست برش‌های ساندويچ پانل را كه بر اساس نقشه‌های از پيش تهيه شده، ‌توليد شده‌اند را در كنار همديگر به گونه‌ای نصب كنند كه به هيچ عنوان هوای بيرون به داخل و يا بر عكس انتقال داده نشود. لازم است كه كنج‌ها و محل اتصال ساندويچ پانل‌ها به گونه‌ای آب بندی شوند كه در بلند مدت باعث هدر رفت دما نشود. قطعا اين هدررفت نهايتا به كاهش كارآيی سردخانه می‌انجامد.

جهت آشنايی بيشتر با ساندويچ پانل سقفی وارد لينك رو به رو شويد: ساندویچ پانل سقفی

ساندويچ پانل سردخانه ای اگر به درستی نصب نشود و استانداردهای لازم در نصب آن رعایت نشود، ممكن است در آخر به نتیجه خوبی حاصل نشده و خسارت‌های زیادی در طول زمان برای سازه شما به همراه داشته باشد. ساندویچ پانل‌های سردخانه ای باید طبق اصول با فلاشینگ‌ها نصب شوند و در عایق بندی و آب بندی آن‌ها دقت لازم انجام شود. بنابراین با اینكه نصب آن‌ها زیاد سخت به نظر نمی‌رسد بهتر است برای انجام اين كار از متخصصان كارآزموده و باتجربه بهره‌مند شويد.

ارسال نظر برای این مطلب اولین نفری باشید که نظر می‌دهید.