ساندویچ پنل

چرا ساندویچ پانل سازه پوشش ماموت؟

چرا ساندویچ پانل سازه پوشش ماموت؟

قبل از پاسخ به سوال چرا ساندویچ پانل سازه پوشش ماموت باید تعریفی از ساندویچ پانل داشته باشیم. ساندویچ پانل یک متریال پیش ساخته می باشد که به طور خلاصه از سه لایه تشکیل شده است؛ لایه رویه و لایه زیرین که هردو می توانند از جنس ورق گالوانیزه، آلوزینک و یا آلومینیوم باشند و لایه وسط که اغلب فوم عایق پلی اورتان به کار می رود. پوشش ساندویچ پانل اغلب برای دیوار و سقف انواع سازه و ساختمان، اتاق تمیز و سردخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به عبارتی می تواند یکی از مهم ترین مصالح در حوزه ساخت و ساز باشد.

تولید انواع ساندویچ پانل در واقع یک قدم موثر در کاهش آلودگی و محافظت بیشتر از محیط زیست است. با استفاده از ساندویچ پانل در ساختمان سازی، نه تنها در هزینه و زمان صرفه جویی می شود، بلکه در کاهش مصرف انرژی نیز تأثیرگذار می باشد. سازه پوشش ماموت به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان ساندویچ پانل و انواع خانه های پیش ساخته، توانسته تاکنون با استفاده از خطوط پیوسته پیشرفته و اتوماتیک، با ظرفیت تولید 6.500.000 متر مربع به عنوان رهبر بازار در صنعت ساختمان فعالیت مستمر داشته باشد و علاوه بر رفع نیاز گسترده بازار داخلی، محصولات خود را صادر کرده و پروژه های عظیمی را در داخل و کشورهای خاورمیانه مدیریت کند. 

برای خرید ساندویچ پانل و اطلاع از قیمت ساندویچ پانل سازه پوشش ماموت با شماره تماس 4500-026 داخلی 1 تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان در خصوص انتخاب یک ساندویچ پانل مناسب برای سازه خود، با ما همراه شوید.

انواع ساندویچ پانل سازه پوشش ماموت

ساندویچ پانل ها اغلب در انواع ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل اتاق تمیز یا کلین روم و ساندویچ پانل سردخانه ای در ابعاد مختلف به سفارش مشتریان تولید می شوند. ساندویچ پانل دیواری سازه پوشش ماموت در سه مدل ساندویچ پانل دیواری صاف یا (DNS)، پانل دیواری شیاردار یا (DND) و ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی طراحی و تولید می گردد. پانل پیچ مخفی همانطور که از نامش پیداست، پیچ آن هنگام نصب هیچ نمایی ندارد و تمامی اتصالات به طور مخفی صورت می گیرند. 

ساندویچ پانل دیواری صاف معمولا برای اتاق تمیز و یا مکان هایی کاربرد دارد که بایستی در مقابل گرد و غبار و باکتری عایق باشند. این نوع ساندویچ پانل به دلیل سطح صاف و همواری که دارد به راحتی قابل شستشو بوده و از ماندگاری آلودگی و هرگونه کثیفی، جلوگیری می کند. 

در حال حاضر، ساندویچ پانل  اتاق  تمیز سازه پوشش ماموت، با رعایت حداکثر استانداردهای کیفی مواد اولیه و تولید، منحصر به فردترین مصالح ساختمانی مدرن و انتخاب اصلی طراحان و سازندگان اتاق های تمیز هستند.

ساندویچ پانل سقفی اغلب برای سقف انواع ساختمان های تجاری، صنعتی و کشاورزی استفاده می شود و کاربرد آن شباهت بسیاری به پانل دیواری دارد. نوع ورق مصرفی در پانل سقفی می تواند با توجه به محل ساختمان و شرایط آب و هوایی متفاوت باشد. 

سردخانه ها اغلب به دلیل نگهداری از انواع مواد فاسد شدنی، باید از تهویه هوای مناسب برخوردار بوده و در مقابل گرد و خاک و آلودگی عایق باشد. کیفیت هوابند بودن سردخانه ها را می توان با ساندویچ پانل مخصوص سردخانه افزایش داد و آن را در مقابل حرارت و دمای خارج از سوله عایق کرد. 

مزایای ساندویچ پانل سازه پوشش ماموت

  • سرعت نصب و اجرای بالا
  • امکان تولید ساندویچ پانل های دیواری از ۲ متر تا ۱۳.۶۰ متر
  • نمای بسیار زیبا با تنوع رنگ های مختلف
  • چنس و نوع رنگ ورق ساندویچ پانل سازه پوشش ماموت در ۲ نوع پلی استر و سوپر پلی استر دوام بالا یا HDP می باشد. پوشش رنگ در دنیای ماموت High Durable Super Polyester است
  • جنس عایق پلی اورتان در ساندویچ پانل سازه پوشش ماموت، از نسل جدید پلی ایزوسیونات و دارای گرید حریق B2-PIR و تحت لایسنس بایر آلمان است.
  • نحوه همپوشانی باید به گونه ای باشد که ساندویچ پانل ها به درستی در کنار با بر روی هم چفت شودند و به سادگی قابلیت آب بندی را داشته باشند. در سازه پوشش ماموت خلاقانه ترین روش ها برای تولید محصولی با این قابلیت به کار گرفته شده است
  • رعایت بالاترین استانداردهای مرتبط و استفاده از بهترین مواد اولیه و جدیدترین تکنولوژی های جهان
  • هرینه کمتر و دارای قابلیت بازیافت
  • عایق حرارتی و عملکرد مناسب در مواقع بروز حریق
  • جذب رطوبت پایین و نفوذ ناپذیر در برابر برف، باران، گرو و خاک
  • مقاوم در برابر انواع مواد شیمیایی و قابلیت شستوشو و بهداشتی بودن آن

پوشش رنگ روی ساندویچ پانل های سازه پوشش ماموت

پوشش رنگ روی ساندویچ پانل های دنیای ماموت

ورق های گالوانیزه، آلوزینک و … میبایست در فرایند پوشش دهی کویل کوتینگ قرار بگیرند. این نوع پوشش رنگ از نوع رزین سوپر پلی استر با دوام و پایداری بالا به ضخامت 25 میکرون ( 5 میکرون پرایمر +20 میکرون پوشش رویه) می باشد که الزام پاس کردن تست های آزمایشگاهی مانند کنترل سختی رنگ بر اساس استاندارد  ASTM D3363 و آزمون سالت اسپری جهت تعیین مقاومت رنگ در برابر خوردگی بر اساس استاندارد ASTM B117 و … می باشد. این رنگ دوام و ثبات ظاهری بسیار بالایی دارد و همین امر موجب افزایش مقاومت در برابر UV ، مقاومت در برابر خوردگی و موارد شیمیایی در این محصول می گردد.

همچنین جهت چسبنگی بهتر،  پوششی به میزان 7 میکرون رنگ پرایمر از جنس اپوکسی بعنوان BACK COAT  با قابلیت فوم پذیر بودن در محل اتصال ورق با فوم پلی یورتان، انجام می شود.

این در حالیست که جنس رنگ پانل های موجود در بازار از نوع پلی استر و نیز ضخامت میزان پوشش رنگ آنها بین 20 تا 23 میکرون متغیر است. این یکی از تفاوت هایی است که باعث شده ساندویچ پانل های سازه پوشش ماموت با طول عمر 2 برابری،  مقاومت بیشتر در برابر خوردگی و مقاومت بالا در برابر رنگ پریدگی، حرف اول کیفیت در کشور را بزنند.

ضخامت ورق ساندویچ پانل سازه پوشش ماموت

ما در سازه پوشش ماموت، با استفاده از ورق هایی با ضخامت 0.5 و از برترین کارخانه های تولیدی ورق های فولادی در کشور مطابق با استاندارد EN 10143 ، توانسته ایم اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کنیم.

ضخامت ورق ساندویچ پانل دنیای ماموت

این در حالیست که ضخامت ورق هایی که در ساندویچ پانل های موجود در بازار مورد استفاده قرار می گیرند از 0.3 تا 0.5 میلیمتر متغیر هستند،  بدیهی است با کاهش ضخامت و کیفیت ورق، مقاومت نهایی یک ساندویچ پانل و طول عمر آن کاهش می یابد.

این یکی از تفاوت هایی است که باعث شده ساندویچ پانل سازه پوشش ماموت با طول عمر 2 برابری،  مقاومت بیشتر در برابر خوردگی و مقاومت بالا در برابر رنگ پریدگی، حرف اول کیفیت در کشور را بزنند.

ارسال نظر برای این مطلب اولین نفری باشید که نظر می‌دهید.